مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 04:152020-10-06اجتماعي

فارس من| ترمیم آسفالت و خط کشی جاده بلده طی هفته گذشته


طی یک هفته گذشته 100 کیلومتر از مناطق صعب العبور، منطقه بلده و چمستان به نور و منطقه میان بند رویان به بلده انجام شد که در تاریخ شهرستان نور این حجم از آسفالت و خط کشی طی این مدت بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان لزوم ترمیم آسفالت و خط کشی جاده بلده استان مازندران   در سامانه فارس من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در توضیح این سوژه عنوان شده است؛چند سالی است جاده بلده منطقه نور استان مازندران از سمت پل زنگوله واقع در جاده چالوس که تا جاده هراز امتداد دارد ، دارای آسفالت نامناسب و فاقد خط کشی است.

به دلیل مه آلود بودن اکثر این مسیر در بیشتر ماه های سال و عدم روشنایی جاده در شب، نبود گاردریل و نبود خط کشی در جاده باعث ایجاد خطرات فراوان و تصادفات بسیاری برای خودروها شده که بعضا باعث حادثه های جانی و مالی نیز شده است.

همچنین قسمت های بسیاری از آسفالت این جاده چاله های فراوان و دست اندازهای نامناسبی دارد که باعث ایجاد مشکلاتی برای خودروهای عبوری از این منطقه شده است؛ درخواست ما این است برای انجام این مطالبه اصلی مردم پرشمار منطقه بلده به خصوص خط کشی جاده اقدام لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ترمیم آسفالت و خط کشی جاده بلده طی هفته گذشته

فارس من| ترمیم آسفالت و خط کشی جاده بلده طی هفته گذشته